Gratis Levering aan huis vanaf €29 | Gratis click & collect in de winkel

Jouw mening telt!

Lire la vidéo
Jouw mening telt!
Sluiten

Omdat tevreden klanten onze prioriteit zijn,
verzamelen we hun beoordelingen,
zodat we onze producten waar nodig kunnen bijschaven en verbeteren

Votre avis compte

WELKE BEOORDELINGEN?

We willen graag je mening weten over een aantal aspecten in je aankooptraject.

PRODUCTEN

Globale score

-
Positieve punten
-
Negatieve punten

DE WINKEL

Onthaal, vriendelijkheid van het winkelteam

-
Beschikbaarheid van het winkelteam
-
Competentie van het winkelteam
-
Aantrekkelijke prijzen

-
Productkeuze
-
Beschikbaarheid van de producten

DE E-COMMERCE WEBSITE

Levertermijn

-
Kwaliteit en correctheid van de bestelling

HET ATELIER

Kwaliteit van het onthaal
-
Kwaliteit van de ingreep

-
Naleving van de beloofde termijn

-
Advies en uitleg
-
Prijs-kwaliteitverhouding

WAAROM JE BEOORDELING GEVEN?

ONZE BELOFTES

ONZE PRODUCTEN EN DIENSTEN VERBETEREN 

Alle beoordelingen worden verzameld om onze producten en diensten te verbeteren. Wanneer je bijvoorbeeld een mening geeft over een product, dan wordt dat doorgegeven aan de desbetreffende productmanager. Hij of zij geeft indien nodig antwoord, en analyseert en bestudeert de beoordelingen zodat we onze producten continu kunnen verbeteren. In 2015 werd meer dan 90% van de beoordelingen van ontevreden sporters beantwoord en opgelost door onze productteams. 
In 2015 gaven bijna 250.000 mensen hun mening, die tal van sporters heeft geholpen om de juiste keuze te maken en waardoor we onze producten nog konden verbeteren. Hiervoor willen we je graag BEDANKEN!

PRODUCTEN AANBEVELEN VOOR ANDERE KLANTEN 

Door een product te beoordelen, kan je je waardering voor onze producten en diensten delen met andere sporters. Ze worden openbaar gemaakt op productpagina's, winkelpagina's en elke andere pagina waarop je je commentaar kan achterlaten. Zo kunnen internetgebruikers en de klanten in de winkel op hun telefoon feedback lezen over de kwaliteit van onze producten, gezien door de ogen van andere klanten.

Votre avis compte !

Bij Decathlon staan we erop een product te verbeteren een product te verbeteren zodra het een gemiddelde score krijgt van 3/5 of lager.


Gemiddelde score vastgesteld in de laatste 12 maanden met een minimum van 25 beoordelingen.

IN 2016 VOOR DE PRODUCTEN VAN ONZE PASSIEMERKEN

In België, over een periode van 01 januari tot en met 31 december 2016

8637
BEOORDELINGEN
GEPLAATST
EEN GEMIDDELDE
SCORE VAN
4,06/5
94%
VAN DE NEGATIEVE BEOORDELINGEN
BEHANDELD

DOOR ONZE TEAMS
94%
VAN DE KLANTEN
TEVREDEN MET HET
ANTWOORD DAT ZE KREGEN

HOE KAN JE ONZE PRODUCTEN BEOORDELEN?

OM ONZE WINKEL OF ONZE DIENSTEN VAN HET ATELIER TE BEOORDELEN: Ga rechtstreeks naar de winkelpagina.

OM DE WEBSITE DECATHLON.BE EN JE ONLINE AANKOOP TE BEOORDELEN: Ga naar de pagina Geef je mening..

OM ONZE PRODUCTEN TE BEOORDELEN:

- Ga in je Decathlon-account naar het menu "Mijn aankopen", vervolgens "Mijn mening geven".

- Via de uitnodigingsmails die we meteen na je aankoop versturen.

- Ga rechtstreeks naar de productpagina (zie onderstaande video).


Je kan ook je ervaringen met anderen delen door een foto te uploaden.

Dat kan via je gsm, je tablet of de bestelschermen in de winkel.

Alle producten van Decathlon met een online klantenbeoordeling lager dan 3/5 halen we binnen de maand uit de verkoop. Het desbetreffende product zal enkel opnieuw te koop worden aangeboden nadat het verbeterd is. Dit engagement betreft enkel klantenbeoordelingen die online werden gegeven, conform de Franse norm NF Z74-501: 2013 beschikbaar bij AFNOR. Het gaat hier enkel om producten van het merk Decathlon die minstens 25 online klantenbeoordelingen kregen in de laatste 12 maanden. Deze score wordt maandelijks geregistreerd en bestaat uit de gemiddelde score van alle klantenbeoordelingen op verschillende verkoopwebsites van alle distributielanden. De verbetering van het product kan mogelijk niet geheel volgens de wensen van de klant zijn, afhankelijk van wat de klantenbeoordeling precies inhoudt. 


Dit engagement geldt niet bij een abnormale evolutie van de beoordeling van een product, vooral bij de publicatie van al dan niet frauduleuze klantbeoordelingen conform de norm NF Z74-501.